SURVEIL_IT møde den 18. Februar 2019

(Ern_st) #1

Sted: PROSA Odense
Tid: 17:30 - 20:40
Deltagere: Tien, Jeppe, Maria, Amanda, Mathias, Dennis, Jørgen, Jakob, Jannek (lidt senere), Jonas, Henrik Jakobsen, Kasper
Afbud:

Mad: vælg en menu fra https://burgershack.dk/bestil/ (evt. en ekstra burger hvis du er meget sulten :P) og skriv en mail til jeppe.ernst@gmail.com med din bestilling inden kl 15:00 den 18. februar.

Dagsorden:

• mad
  • Halløj til Henrik Jakobsen
  • SURVEIL_IT
  • evt.
    • DigitialOcean account
0 Likes

(at-boy) #2

Jeg er i dialog med Flummer han er interesseret i at give et tilbud på LAN taps
Flummer foreslog også at man kunne lave nogle med lanyards så man kunne bruge dem som et badge hvor der er plads til at skrive navn på
Jeg tænker hvis man overvejer badge vejen så kunne jeg hører ham om man kunne tilføje nogle LED’er for at tilføje lidt bling
Jeg tænkte også at hvis vi får dem lavet med PROSA Ung logo så hvis vi har nogen til overs så kan de altid bruges i andre sammenhænge men vi kan også få lavet dem med SURVEIL_IT logo

Lad mig hører hvad i andre mener

Er der nogen der har logoer som Flummer kan bruge?

1 Like

(Ern_st) #3

kan vi tage det på Slack? så denne tråd ikke går hen og bliver en chat/uoverskuelig tråd :slight_smile:

0 Likes

(Tien Tran) #4

Praktiske ting til tilmelding- og evalueringskema

• SKAL man være PROSA medlem for at deltage? JA

Tilmeldingsskema (ca. 1 uge før)

• Hvad for en unik information skal vi bruge til tilmeldingen? hvis det er limesurvey kan man godt. email til tilmelding hvis det er google forms evt fornavn
  • Skal man vælge spor på forhånd eller ved ankomst (aht lokationsstørrelse) ? ja, man kan melde sig til de forskellige spor (3 skal man vælge)
  • Skal man vælge et spor (politisk/teknisk) eller må man vælge i blandt de mulige der er på de forskellige tider?
  • Hvordan skal landsindelingen være til det? (København, Aarhus, Aalborg, Odense, Esbjerg, Kolding?) bed om postnr og kig op tilmelding for at se på inddeling
  • Er der kun køjeseng i værelserne?
  • Blev vi enige om to busser? Hvor stopper busserne henne? Yes to busser, Aalborg, Skanderborg (dem fra Aarhus kan købe en billet fra Aarhus til Skanderborg ift. transport til Skanderborg), Odense, København og evt. Slagelse. @dennis kigger på om det betaler sig at have bus fra aalborg - aarhus eller aalborg - skanderborg.
  • Hvornår får man at vide hvor man skal blive hentet med bussen? Det kommer op til sammen med praktisk liste med ting man skal pakke

Spørgeskema/spørgsmål under weekenden

Evalueringsskema

Andet

• Stikdåser, andre ledninger? er det noget vi skal have med?

Adgang til at evt at redigere:

Skæringsdato for hytte: 3 uger før

0 Likes